#SevgiDildeBaşlar Hareketi Borusan’a Stevie Awards Ödülü Getirdi

24 Haziran 2017
Borusan, “Sevgi Dilde Başlar” kampanyası ile dünyanın en itibarlı uluslararası iş ödülleri organizasyonlarından biri olan The Stevie Awards’da ödül aldı. Kampanya Sosyal Medya Kategorisinde Yılın İletişim Kampanyası dalında “Bronz Ödül”ün sahibi oldu.

Borusan’ın Grup şirketlerinde cinsiyet eşitliğini desteklemek ve ayrımcılığa karşı mücadele etmek üzere yürüttüğü “Sevgi Dilde Başlar” kampanyası önemli bir uluslararası başarıya imza attı. Bu yıl 14’üncüsü yapılan The Stevie Awards’da (Uluslararası İş Ödülleri), “Sevgi Dilde Başlar” kampanyası Sosyal Medya Kategorisinde Yılın İletişim Kampanyası dalında “Bronz Ödül” kazandı.

Stevie Awards dünyanın önde gelen iş ödülleri organizasyonlarından biri olarak değerlendiriliyor. 2017 yılında 60’ı aşkın ülke ve bölgeden 3.900 aday ödüller için mücadele etti. İş dünyasının 200’den fazla üst düzey yöneticisinden oluşan toplam 12 jüri ödüllerin sahiplerini belirledi. Kazananların ödülleri 21 Ekim 2017’de İspanya’nın Barselona kentinde düzenlenecek bir törende verilecek.

Etkili bir kampanya: “Sevgi Dilde Başlar”

İş yaşamında ayrımcı dil ve davranışları ortadan kaldırmak ve ayrımcılığı silmek amacıyla yoğun çalışmalar yapan Borusan’da, bu konularda çözüm üretmek amacıyla “Borusan Eşittir” adlı toplumsal eşitlik platformu kuruldu. Borusan Eşittir Platformu, kampanya kapsamında Kadir Has Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Çalışmaları Merkezi danışmanlığında “İş Yaşamında Ayrımcılık İçeren Söz ve Davranışlardan Kaçınma Rehberi” yayınladı.

Rehberde, günlük iş hayatında sıklıkla karşılaşılan, özellikle cinsiyete yönelik ayrımcı ifade ve davranışlar yer aldı. Adam gibi, adamakıllı, bayan yönetici, kadın işi, erkek işi gibi iş yaşamında cinsiyet ayrımı içeren sözlerin yanı sıra; dinozor, eski kafa, yeni yetme, dünkü çocuk, Y kuşağı gibi yaş ve kuşak farklarını küçümseyen ifadelerin ayrımcı olmayan karşılıkları bu rehberde yer aldı. Bunlar aynı zamanda Borusan’ın ofislerinde ve çalışma ortamlarında özel tasarlanan afişlerle görünür hale getirildi.

Böylece dilde genellikle sonuçlarının farkında olmadan kullanılan ve çalışma ortamında sevgiye engel oluşturan ifadelere dikkat çekildi. Bu rehberle birlikte, Borusanlıların yer aldığı “Sevgi Dilde Başlar” adlı video da 14 Şubat Sevgililer Günü’nde hem Borusanlıların hem de kamuoyunun erişimine sunuldu ve toplam 4.530.000 kişiye erişti.
Sosyal
Twitter
Instagram
Haberdar Ol
Borusan'ın son gelişmeleri ve haberleri almak için aşağıdaki formu doldurunuz.
Borusan’dan e-posta almayı onaylıyorum.
Borusan Holding Logo Borusan Holding Logo
Copyright © 2015 | Bilgi Toplumu Hizmetleri
Copyright © 2015 Borusan Holding FooterLine Bilgi Toplumu Hizmetleri